onsdag 29 september 2010

Mår sådär

Börjar ledsna på mitt ständiga illamående, det är så fruktansvärt jobbigt. Det känns som jag ska behöva spy flera gånger i timmen. Försöker hålla det borta med att äta lite ofta men det hjälper minimalt. Har illamående tabletter som jag får ta 3 gånger om dagen och de hjälper ett litet tag sen är det bara att försöka härda ut. Det händer att jag hulkar utan att något kommer. Hatar verkligen det här.
Men det är inte det ända, magen är helt kass så jag får springa på toa stup i ett.
Vill att allt ska bli bra, slippa illamåendet och alla toabesök. Skulle jag det så skulle jag må så mycket bättre. Orsaken till mitt lidande är antibiotikan som jag får mot bakterierna som bor i min lever. Just nu får jag antibiotika inravinöst 1 gång om dagen + att jag tar tab. 3 gånger. Så kommer det se ut tills jag fått svar på den ny ct röntgen som jag ska göra om en vecka. Hoppas så att bakterierna har
försvunnit då så jag slipper detta.
Lite possetivt måste jag skriva när jag varit så negativ. Mina medicin doser sänks, så det känns underbart att levern mår så pass bra ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar