måndag 20 september 2010

Nu har dem ändrat sig

På läkarronden idag så berättade läkaren att man inte skall sticka mig och ta ut bakterierna eller sätta något drenage. Bakterieansamlingen ligger så långt in i levern så man vill inte sticka. Så som det verkar nu så skall jag göra ett ultraljud idag (förhoppningsvis) kolla flödet i levern mm. Sen så ska jag få antibiotika i intravinöst i 2 veckor via hemsjukvård (jippi får vara hemma) och om 2 veckor blir det en ny ct röntgen. Det är planen just nu. Men man vet ju aldrig de kanske hinner ändra sig igen.

Idag mår man bättre så det är skönt, trött och illamående är jag men inte så ont i buken längre.

Nu hoppas jag att jag ska få åka hem till familjen imorgon, iallafall innan helgen. Sen hoppas jag att jag ska få ha min första helg hemma på länge och få umgås med familjen hela dagar.

Kram på er.
T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar