torsdag 16 september 2010

Svar på dagens prover

Läkaren ringde för en stund sedan och talade om att mitt crp (sänkan) gått upp lite fast jag äter antibiotika (inte bra). Så hon ville att jag skulle lämna prover imorgon igen för att se att det inte stiger mera. Annars hade mina lever prover fortsatt sjunka och det är jättebra. Känns skönt att det går åt rätt håll iallafall.

Passade på att tala om att jag har svårt att äta och vet inte om det kan ha med antibiotikan att göra. Jag mår illa nästan hela tiden och vill kräkas på morgonen men det finns inget i magen. Läkarn sa att det kan vara antibiotikan som gör det och blir det värre så måste jag höra av mig. Hon sa även att det syntes på proverna att jag inte dricker tillräckligt, så nu blir det till att dricka mera (låter bra :) ).
Ska försöka dricka mera vätska, kanske till och med något med kalorier och inte bara vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar