onsdag 22 september 2010

Äntligen är det avklarat

Kom tillbaka från ultraljudsundersökningen för en liten stund sedan, äntligen är den gjord. Känner mig lite mörbulltad i buken, dem trycker ju så hårt. Trodde nästan att snittet skulle spricka upp.
Fick reda på av läkaren som utförde den att allt såg bra ut förutom bakterieansamlingen som jag har. Fast den försöker man ju behandla, hoppas så att antibiotikan ska ta bort den så jag slipper bli stucken med den långa nålen.

Min sjuksyrra berättade att jag kommer få hemsjukvård från fredag morgon, äntligen en helg hemma med familjen. Så jag blir kvar till torsdag kväll och sen får jag åka hem. Måste få en kur med antibiotika innan jag får åka.

Skönt att få något att se framemot.

Snart är jag hemma igen. : )

1 kommentar:

  1. Skönt att höra! Ha uscha vad dom trycker hårt på ultraljuden=/ Det är som du skriver att det känns som om det ska spricka upp! Inte roligt och tar längre tid än vad man kan tro! Kram

    SvaraRadera