torsdag 2 september 2010

Proverna idag.

Visst är det självklart att det ska hända lite saker när man ska få åka hem imorgon. Nu är det inte så illa men iallfall. Mitt crp (infektionsvärderna) har gått upp, så man misstänker ev en infektion. Så man vill ta odling på min galla. Men det verkar ju lätt tänkte man men icke då. Man öppnade upp galldrenaget igen för att få ut galla men det rinner inte ut. Nu har det varit öppet i snart 3 timmar och det kommer inget.
Vi får se vad dem hittar på. Men så länge jag inte har feber är dem inte oroliga för att det ska vara något. De tog tempern på mig för en timme sedan och jag hade 34,7 grader, självklart tog man tempen igen och då var det 35,7. Så nu har dem höjt värmen i rummet så jag inte ska frysa. Men jag fryser inte, tycker det är varmt här.

Ska snart gå till Apoteket och hämta ut min första laddning med mediciner och sedan ska jag sitta och plocka ihop i dosetten.

Nu hoppas jag att gallan skall börja rinna så de kan ta provet. Känner att jag vill hem imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar