onsdag 15 september 2010

1 månad har gått

sedan jag blev transplanterad. Tiden rullar på rätt fort ändå.
Det går lite upp och ner med hur man mår. Idag har jag varit så slut i kroppen, ville inte kliva upp ur sängen utan ville bara ligga kvar och sova. Strax efter nio lyckades jag ta mig ur sängen för att äta lite frukost. Men var inte hungrig alls. Tog tempen som jag gör varje morgon och denna gång var den högre 37,5 (brukar ligga på 36,5), så en grad högre. Gjorde iordning lite frukost och lyckades få i mig lite mer än en halv smörgås. Tog tempen igen då var det 37,9. Inte igen var första tanken, jag vill inte åka in igen. Ringde transpl.mott. och de bad mig ringa transp.avd om det skulle gå upp mer och att hon skulle be en läkare ringa mig på eftermiddagen och kolla hur det är.

Nu verkar det som att jag slipper åka in eftersom tempen har gått ner till 36,7. Jag hoppas verkligen att den håller sig där nu så jag får vara hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar