onsdag 1 september 2010

Läkarronden

Som vanligt är det läkarrond varje dag. Idag så sa han att proverna från idag hade fortsatt sjunka, helt underbart. Så nu är det bara "samtalet" som står ivägen sa han. Och det skall jag göra nu kl. 14:00. Men jag frågade honom hur det nu blir eftersom min dotter är hemma sjuk. Hon ligger i feber och halsont. Då undrade han hur länge hon varit sjuk. Idag är det andra dagen. När han fick reda på det så ville han att jag ska stanna till fredag i hopp om att hon ska bli bättre, helst feberfri. Men efter några dagar så smittar hon inte lika mycket heller.
Så hemgång på fredag, känns rätt bra. Få komma hem och njuta av familjen.
Nu hoppas jag verkligen att sonen håller sig frisk så jag kommer hem på fredag.

Vill ju inte komma hem och bli dålig på en gång.

Dem har ju höjt prografdosen för mig från 3 tab morg och kväll till 4 tab morg och kväll.
Idag efter duschen så var jag så fruktansvärt skakig i hela kroppen. Man blir slut av att bara duscha men när jag började skaka så vart det värre tycker jag. Fick lägga mig direkt efter och ta det lugnt.
Läkaren sa att det är Prografen som gör att man blir skakig.

Så man kan hoppas att den sänks snart så man slipper skaka.

KRAM
T

1 kommentar: