onsdag 8 september 2010

Försöker göra saker.

Det är inte lätt när man inte riktigt orkar. Man vill men man är begränsad. Tar lite i taget och sedan är det stopp. Det gör för ont i ryggen.
I går lyckades jag städa badrummet något sådär. Var helt slut efteråt. Idag har jag försökt mig på köket men är ännu inte klar. Har fixat halva men fick ge upp, så jag satte mig framför datorn i soffan.
Min man har skaffat ett laptopstöd som man har i knät och sedan datorn på den, helt underbart. Så nu behöver man inte sitta framåtlutad mot datorn vid bordet utan man kan luta sig bakot ha den bekvämt i knät.

Har bokat taxin till imorgon kl. 7:00 då det är dax att åka och lämna prover igen. Fast imorgon tar det inte så lång tid eftersom det bara är prover. Så då borde jag vara hemma igen vid 10-tiden. Skönt för det var jobbigt i måndags när nästan hela dagen gick åt till sjukhusbesöket.

Dax att försöka äta lite lunch, är inte sugen alls. Men man måste. Tappar för mycket i vikt annars. Har ju gått ner nästan 8 kg sen transplantationen. Först gick man upp 4 kg i vätska och det gick jag ner + 8 kg. Visserligen är jag rund men man ska inte tappa för fort heller, det blir inte snyggt.

Just det lunch var det dax för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar