söndag 29 augusti 2010

Röntgen undersökning

Har fått reda på att man skrivit en remiss för någon form av röntgen undersökning imorgon. Där ska man kolla gallflödet,stoppet. Vet ej när den skall göras men får nog reda på det på morgonen. Så nu hoppas jag att man finner felet så man kan åtgärda det och sedan stänga galldrenaget. Så slipper jag denna hemska cocktail.

Man får ju välja bland 6 olika rättter till lunch och middag och dessa väljer man dagen innan så att de kan beställa. Nu är det så att i 2 dagar i streck har det blivit galet fel ifrån de som levererar maten. Inget har stämmt. Igår hade 8 personer beställt köttbullar men istället kom det fisk. Idag har det oxå varit så tyvärr. Man vet ju vad man beställt och man ser "framemot" att få äta sin lunch/middag. Imorgon hoppas jag verkligen att jag får min lasagne. Vi äter det nästan aldrig hemma då dottern total vägrar.

1 kommentar:

  1. Maten är också viktig för tillfriknaden, inte skall man behöva bli besviken på fel mat när man ligger sjuk.Det är så mycket annat man kan bli besviken på. Jag tycker Du ändå kämpar bra och ser framemot att snart få komma hem. Jag gläds med Dig varje dag Du känner Dig bättre.
    hälsn. Elisabeth

    SvaraRadera