onsdag 25 augusti 2010

Jag är inte tokig

Det var skönt att höra från en av syrrorna att det inte var jag som inbillade mig om grannen. Det är lite livat även nu, tycker så synd om personen. Måste vara jobbigt för han.
Snart är det dax att åka iväg till röntgen för biopsin. Det går säkert jätte bra och provresultaten kommer att vara fina. Håller verkligen tummarna för det.

Just det, jag höll på att glömma men jag sov faktiskt till och från inatt i fem timmar, så skönt. Äntligen sömn.

Vi hörs senare.

3 kommentarer:

  1. Hoppas att det går jättebra, är själv transplanterad 11/12 på akademiska i uppsala och har hittills bara råkat ut för en lindrig avstötning och det var förra hösten och den upptäckte dem via biopsin på 1-års kontrollen. Bloggar också här på blogspot, dock mest om vardagen numera men i början av bloggen har jag om allt runt min transplantation. Min adress är: www.kicki-lever.blogspot.com

    Lycka till!

    Kicki

    SvaraRadera
  2. Men va roligt=) Jag tycker hon är så himla mysig den tjejen! Ja världen är liten, men det är väldigt skönt att internet finns så man kan prata med personer som sitter i samma sits=)

    SvaraRadera
  3. Hej! Du vet inte vem jag är men jag skriver ändå. Har följt Helenas blogg så därför har jag kikat in lite hos dig också. Sitter med tårar i ögonen och tänker på vilka livsöden ni haft. Det var så fint när din man skrev att han skulle ta med sig barnen till dig och att det var länge sedan de såg sin mamma. Tårarna kom då jag själv är tvåbarnsmamma.
    Önskar dig all lycka och hoppas att du får det bästa livet av alla, du och din familj:)
    Många kramar från mig

    SvaraRadera