måndag 2 augusti 2010

9 veckor och första arbetsdagen efter semestern

9 veckor har rullat nu.

Åter på jobbet efter 4 veckors semester. Det var inte så svårt att komma upp som jag trodde det skulle vara. Vaknade till och med 15 minuter innan klockan ringde. Men det har varit segt på jobbet. Kul att träffa lite folk, då menar jag verkligen lite för det var inte många där. De flesta kommer tillbaks v.33.

Igår fick jag träffa barnen, de har varit borta en vecka från oss. De var jätte glada att få träffa oss oxå.
När sonen gick in i sitt rum blev han lite förvånad men så glad att han stod och hoppade. Under tiden de har varit borta har vi (mest min man) suttit och byggt ihop hans lego som det ska vara. Han satte igång att leka med det direkt.
Förra veckan köpte vi en ny cykel till dottern som hon genast ville ut och prova. Hon visste om att den fanns här hemma och väntade på henne, Vi ringde henne och frågade vilken färg hon ville ha och det blev lila, fast färgen var nog inte det viktiga. Det skulle vara växlar på den.

I dag har vi träffat barnen stund och det var måste eftersom dem åker imorgon. Då ska dem åka till High Chaparall. Dem längtar och dem har packat ner gevären, pistolerna, hölstren och knallpulver skotten. Så nu är dem utrustade.
Så jag hoppas att dem kommer ha kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar