torsdag 5 augusti 2010

Ork, BH och tänder.

Visste inte riktigt vad jag skull döpa inlägget till men det fick bli så som det blev. Har inte skrivit på några dagar och det är för att orken har inte funnits på kvällarna. Som jag skrev tidigare i veckan så är semestern slut nu och jag har börjat jobba igen. Det har blivit längre dagar på jobbet än vanligt eftersom det är många som fortfarande har semester men jobben måste ändå göras. Så det är bara att stanna kvar lite längre. Det är tur att barnen inte blir lidande av det( de är ju inte hemma än).
Så på kvällarna blir det inte mycket gjort. Men igår var jag iväg på ett BH-PARTY. Det var kul, man fick lära sig lite mer om bh:ar, storlekar, hur en Bh ska sitta, en liten BH skola kan man säga. Provade massa olika BH:ar för att hitta rätt för mig. Säljaren klankade ner lite på Lindex och HM BH:arna men jag håller inte riktigt med henne. Jag håller mig nog till Lindex ett tag till, de passar mig utmärkt.
Priserna på dessa BH:ar var ju inte direkt billiga, den billigaste modellen gick för 450:- och sen steg priserna till tusenlappar. Trosor såldes det oxå från 200:- styck.
Allting var jätte fint men lite för dyrt för mig.

Har ringt och bokat tandläkartid eftersom jag misstänker att en tand kan ha en spricka i emaljen. Jag har inte ont eller så me nman känner på utsidan av tanden att det är något som är fel. Fick en tid i september. Funderar på att ringa till koordinatorn och kolla med henne hur viktigt det är att fixa till den. Kanske måste göra det så fort som möjligt, inte vet jag. Jag får kolla med henne.

Ska försöka masa mig ut på en promenad så jag får min dagliga motion på 30 minuter. Orkar inte riktigt men man måste.
Skönt att det är helg snart så man kan vila och ta det lite lugnt, fast om det är fint väder måste vi måla.

Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar