söndag 8 augusti 2010

Har inte spridit min blogg.

Ni få som läser min blogg kanske undrar varför det inte är fler som läser den.
Jag har inte spridit ut den till släkt, vänner eller arbetskamrater. Har bara get den till några få. När jag ligger inne på sjukhuset hade jag tänkt att sprida den vidare. För som det känns just nu så behöver jag inte dela med mig till alla.
Det får bli ett senare steg. Men det gör inget om ni skulle sprida den, det är upp till er.
Det är skönt att ha ett ställe att skriva av sig lite på.
Kram
T

1 kommentar:

  1. Tack för förtroendet att du delar med dig. Som du vet följer jag med det du skriver även om jag inte varit så duktig på att ge kommentarer. Själv har jag mått nästan oförskämt bra i sommar. Förra sommaren däremot var jag riktigt uppskrämd för vad som skulle kunna hända. Nu har den där känslan släppt helt och hållet och jag har kommit i form igen och springer uppåt en mil ibland. Och så jobbar jag i trädgården. Vi bor också på landet och just trädgårdsarbete är ju också rätt krävande. Har ju haft PSC i 10 år men nu är det bara att lämna blodprov var tredje månad som gäller, Colloskopi och MR en gång om året.
    Att läsa är inte dumt. Men det är nog bra att välja det som just nu känns lätt att läsa. Då kan det fungera så avkopplande för tankarna. Ja, detta var en kommentar till måndagen men men...
    Fortsätt kämpa! Jag tror och hoppas du är i de bästa händer när det väl är dags för operation!

    SvaraRadera