måndag 9 augusti 2010

10 veckor

Då har jag väntat i 10 veckor på att bli transplanterad.

Idag var jag och lämnade prover inför mitt besök med sköterskan nästa vecka. Fast hon ringde mig på eftermiddagen i dag och bad mig komma imorgon istället, så det blir till att träffa henne en vecka tidigare. Hoppas att dem hinner få svaren på proverna tills dess.
Provtagningen gick iallafall bätre än förra gången, det blev bara 2 stick. Sköterskan värmde min arm rätt länge innan hon stack mig andra gången. Satt med värme dyna i handen sammtidigt som hon hade en som hon värmde hela underarmen med. Varmt och skönr var det.

I dag är barnen på Liseberg med farmor och farfar, de skulle stanna och titta på allsången med Lotta i kväll. Så det blir till att titta på det för att se om de är med i rutan.
Saknar barnen, nu har dem varit borta ett tag. Kommer kanske hem på onsdag. Vad skönt det ska bli att träffa dem.

Ska nu gå och köra lite boxning på Wii, måste ju röra på mig. Det är ju bättre än ingenting och svettig blir man av det.

1 kommentar:

  1. Sa hon något speciellt idag? Hade levervärdna stigit idag igen? Lämnade också prover idag men har inte fått svar.
    Kram! / Malin

    SvaraRadera