måndag 21 juni 2010

Ursäkta.

Ni får ursäkta att jag inte skrivit något på ett tag men har inte mått så bra. Denna förkylning vill inte riktigt ge sig ännu. Har ingen feber så det är ju skönt. Igår började jag hosta, det liksom killar i halsen på en hela tiden.
Nog med förkylningen.

Idag har jag jobbat och börjar närma mig semester mer och mer. Nu är det bara 2 veckor kvar. Det ska bli så skönt med ledighet.

På förmiddagen idag så ringde sköterskan som jag träffade i torsdags och undrade hur det var med mina händer och hur det varit under helgen. Mina händer mår mycket bättre nu så det är skönt. Jag passade på och fråga om provsvaren på proverna de tog i torsdags. De hade blivit lite sämre än hur det var för en månad sedan, så det förklarar lite varför jag varit så trött den senaste tiden.

Ska snart ta en kort promenad och hämta dottern hos en kompis, tur att det inte är så långt. De flesta kompisarna är det några kilometer till och en del är det mil. Det får man stå ut med när man bor på landet. Men det är underbart att bo så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar