söndag 13 juni 2010

Söndag och regn

Regnat har det gjort idag och det kommer säkert mera eftersom det är mörka moln runt om. Idag har jag , dottern och svärmor varit i Kista centrum och tittat på kläder och skor. Hittade ett par jättefina klackisar men fanns ej i min storlek. Det är så typiskt när man väl hittar ett par som man gillar så kan man ej få i sin storlek. Har så svårt annars att hitta skor, mina fötter kan inte ha vad som helst.
Min man, sonen och svärfar har åkt till Linköping för att titta på flyguppvisning idag men är på väg hem nu. Hoppas att de hade kul och att det var så som de förväntat sig. Jag får nog höra hur det var när de kommer hem.

Imorgon är det dax för jobb igen, helgen går så fort nu för tiden. Man önskar att man skulla ha det tvärtom så att man jobbar 2 dagar och ledig 5. Vad skönt det skulle vara.

Jag har blivit så trött, det började i torsdags. Tidigare i veckan har jag varit trött men inte så här som jag är nu, det svider i ögonen på en och man orkar inte göra många knop.Hoppas att det går över så jag orkar jobba i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar