onsdag 16 juni 2010

STOR BESVIKELSE & ARG

Jag är så fruktansvärt besviken på min mamma och hennes man. De visste om att jag gick igenom en utredning för levertransplantation och vilket datum jag skulle få beskedet om det skulle bli transplantation eller ej.
Inte ringde de och frågade hur det gick under utredningen som pågick i 3 veckor, de ringde inte ens och frågade vad beslutet blev.
Jag avvaktade med att ringa till dem till söndagen (morsdag), 3 dagar efter jag fick reda på att jag ska transplanteras. Talade om för min mamma hur det låg till och fick en kommentar tillbaka som jag inte vet hur jag ska tolka: "DET VAR EN FIN MORSDAGPRESENT".
Hon har inte ringt sen dess och frågat hur det är. Jag vet inte vad jag ska göra men det kokar inom mig. Är arg och besviken. Ska jag behöva ringa till henne och tala om hur jag mår och hur det är att bara vänta. En vacker dag när jag samlat ork, kraft och mod samt att det är känns rätt för mig så kommer jag att explodera och bara vräka ur mig för dem hur jag känner.
Är så j***a arg och besviken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar