måndag 14 juni 2010

Tänkt att gå tidigare.

Var helt slut i morse när klockan ringde, ville bara ligga kvar. Men jag klev upp som jag brukar göra för att väcka barnen och sedan göra iordning mig och sedan barnen.
Hade en del att göra på jobbet idag. Jag tänkte gå tidigare för att sova någon timme innan familjen skulle komma hem men så blev det inte. Var till och med kvar lite längre. Hoppas på att kunna smita tidigare imorgon.
Om jag fortsätter vara så här trött så vet jag inte hur länge jag orkar jobba 100 %. Visserligen så är det semester snart så dit borde jag nog orka. Bara 3 v kvar med denna veckan.
Är ledig på fredag så då får man sova lite längre om inte barnen vill upp tidigt då.
Nästa fredag är man oxå ledig eftersom det är midsommar och sen på söndagen fyller dottern 7 år. Tiden går så fort. Så till hösten har man ett skolbarn, det ska bli kul när hon lär sig läsa.
Ska snart gå och lägga mig men först ska jag surfa runt lite.
Sov gott.
T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar