onsdag 9 juni 2010

Idag

Idag har det varit mycket på jobbet så dagen har rullat på fort. Det är skönt när man har att göra så slipper man tänka på annat.
Imorgon är det skolavslutning så jag har tagit ledigt från jobbet för att vara med. Dottern går i förskoleklassen och ska börja ettan till hösten. Det ska bli kul.
Så imorgon ska vi(lillebror följer också med) vara i kyrkan klockan 8 och sedan är det picknick om vädret tillåter annars får det bli inomhus.
Funderar på om man ska hitta på något med barnen efteråt men vet inte vad. Skulle vara kul att överraska dem. Vi får se vad det kan bli.

Snart är det semester, jippi. vet inte vad vi ska hitta på men det ska bli skönt att vara ledig i 4 veckor. Jag hoppas att det blir kanon väder. Vi satte upp poolen i helgen och fyllde den och när den var fylld var det bara 8 grader "varmt" i den men nu är det 22. Vi köpte poolvärmare förra året och det gör mycket. Så är det fint väder i helgen så blir det nog ett dopp.

Nu måste jag natta dottern så att hon orkar kliva upp imorgon.

1 kommentar:

  1. Hejsan! Jätteroligt att höra från en till som har/ska få en ny lever! Jag vet bara en sen innan och länken till hennes blogg finns på min blogg, Jessie heter hon. Du kanske redan har sett den=)
    Fastnade i din blogg direkt och kommer garanterat fortsätta läsa. Är det okej om jag länkar till dig från min sida?
    Vilka läkare har du? Det va Greg som opererade mig, och 2 utlänska läkare som va med men jag minns inte deras namn... sen gick Janicka och Gunnar ofta ronden på dagarna på transplantationsavdelningen! Vilket är en kanonavdelning verkligen!!=) Kanonpersonal! (visst, nötter finns det ju överallt, men överlag) Ligger man på IVA efter en planerad transplantation? Isf är personalen där oxå helt fantastisk=) Det kommer att gå jättebra det här, du är verkligen i bra händer!! Fick höra att Huddinge har Europas bästa transplantationsläkare!=) Fast som alla läkare så kan man komma en halvtimme efter bokad tid ibland, hihi=) Dom är upptagna verkligen=) Bor ni i sthlm? Skönt att ha Huddinge nära isf.
    Tack så jättemkt för din kommentar! Kramar

    SvaraRadera