torsdag 3 juni 2010

Idag

Har jobbat idag som jag brukar göra men idag höll jag på att börja gråta men höll det tillbaka. Kanske dumt men man vill ju inte visa andra. Visst skulle de kanske ha förståelse. Det var när jag stod och gjorde en sak på jobbet som började tänka på en massa saker som kan inträffa under en operation som jag fick gråten i halsen, ellr vad man nu brukar kalla det.
Jobbigt var det iallafall, men jag tog mig i kragen och försökte tänka på annat.

När jag var på väg på lunch så ringde kuratorn. Det var bestämt att hon skulle ringa veckan efter beslutskonferensen och det gjorde hon idag. Tyvärr hade jag då inte möjlighet att prata med henne eftersom jag var på lunch med några från jobbet. Så vi bestämde att hon skulle ringa imorgon vid 10-tiden istället.
När hon ringde så stod det okänd på telefonen och hjärtat slog frivolter just för att man inte visste vad det skulle var för samtal. Usch jag hoppas att det går över snart så att hjärtat får vila lite. Hoppas att det inte ska vara så här varje gång det ringer.

Kram på er som läser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar