tisdag 9 augusti 2011

Sjuk

Det är så typiskt att man ska bli dålig inför ett års kontrollen.
Kom hem efter jobbet och kände mig inte helt ok, lite ont i höfterna och inte det minsta sugen på middag. Började frysa och rysa så det var bara att ta fram termometern. Den visade 38,1.
Ringde sjukan och de bad mig ta en Alvedon och se om det hjälper. Om jag skulle få mer symtom eller om tempen skulle gå upp skulle ja höra av mig igen.
Men jag ska gå till ett årskontrollen fast jag är dålig. Läkaren tyckte att det var bara bra att gå för då kanske man hittar orsaken.
Känns som förra gången jag blev dålig, men det behöver ju inte vara samma sak.

Funkar annars bara bra just nu och jobba heltid, det har visserligen inte kommit igång riktigt på jobbet. Men det kommer nog funka då oxå.

Många kramar från en frusen sjukling under filtar.

3 kommentarer: