söndag 7 augusti 2011

1års kontroll

På onsdag ska jag in och göra delar av ett års kontrollen. Skall var inne på sjukan kl. 07:15 så det är bara att kliva upp tidigt , ungefär kl.05:30 och då är det snävt om tid kanske jag måste kliva upp en halv timme tidigare. Längtar inte. Biopsi skal det göras också, så det är nog lika bra att köpa en tidning eller två eftersom man ska ligga fyra timmar efter. Det skall göras njurfuktionstes och leverscint och träffa koordinatorn. Sen skall jag tillbaka igen 6 september och göra bentäthets undersökning och träffa läkaren.
Det är sjukt att tiden går så fort, snart ett år sedan man blev transplanterad, 15/8 2010 är min andra föddelsedag.
Ha det så bra.
Många kramar
T

1 kommentar:

  1. Jag har varit lite orolig för dig i sommar så skönt att se att du skriver , Hoppas 1 års kontrollen går bra vilket det kommer att göra stor skåne kram <3

    SvaraRadera