tisdag 16 augusti 2011

Sällskap

Idag så har man sagt att jag får åka hem imorgon, hoppas så att det blir av denna gången. Alla proverna ser bra ut.
Min man jobbade i Hudinge idag så han kom hit vid13-tiden och gjorde mig sällskap till 18. Vi gick och åt. lite snabb mats middag tillsammans. Det var underbart att få komma bort lite.
Vad jag saknar min familj, det går inte att beskriva. Det ska bli så underbart att få komma hem.

Ikväll är allsången på tv, så det blir väl det man glor på annars ar det inte mycket mer att se. Jag får. nog fortsätta läsa. min bok: 100 åringen som klev ut genom fönstret och försvann. Den är bra.

Just det, de satte en ny nål på mig igår och det fick bli en för barn. Så nu har jag en lila nål och små söta nallar på tejpen som håller den kvar på plats. Ska se om jag lyckas få in en bild på handen, skriver från mobilen nu när jag ligger inne.
Kram
T


Tyvärr blev det ingen bild, fick ej till det.

1 kommentar:

  1. Vad skönt att få åka hem och mysigt med sällskap, för det är ju trots allt familjen man saknar som mest.

    Får också barnnålar numera i handen eftersom jag är svårstucken, får en liten gul som både är smalare och kortare, får en på måndag igen. Hoppas nu att du får hålla dig frisk och att du firar din årsdag i efterskott med familjen.

    Stor kram

    SvaraRadera