måndag 15 augusti 2011

Blir kvar

Jag blir kvar ett litet tag till på sjukhuset. Får komma hem tidigast på onsdag. Man vill ge mig några doser intravinöst till innan man går över till tabletter. Kommer få ta tabletterna i 2 veckor för hindra att det kommer tillbaks igen. Ska även få göra magnetröntgen efter utskrivningen för att se om man kan hitta någon orsak till varför jag blir dålig , eventuellt förträngningar i levern.
Så det är bara att fortsätta lösa korsord, se på tv, läsa bok och tidningar. Fast idag är. det lite mer rörelse på sjukhuset så då kan man gå ner och titta på folk, jippi.
Det är bara att härda ut.
Kram på er.
T

2 kommentarer:

  1. Jag har fått göra ul och ct för att kolla levern och gallgången och de hittade inga förträngningar, här i Uppsala brukar man få göra det ganska snabbt. Har dock fått utstå lite andra undersökningar, men inväntar nu tid för en till biopsi, det är ju trots allt en av de bästa sätten att se hur levern mår. Hoppas dina prover är bättre, mina är relativt stabila för tillfället. KRAM

    SvaraRadera