onsdag 31 augusti 2011

Hinner inte

Har verkligen ingen tid att sitta vid datorn nu för tiden. Man kliver upp 6:00 åker och lämnar barnen på fritids och sedan jobbar man till 15:45. Sedan är det dax att åka och hämta barnen, hemma vid 16:30, laga mat, ta disken, tvätta, plocka undan, vara med barnen en stund innan det är dax att fixa ordning dem för natten, natta barnen hoppa in i duschen och sedan är man helt slut så att man går och lägger sig.
Vilket liv man har just nu.
Visserligen har det varit lite värre de senaste dagarna då man även har hållit på och riva ut badrumsmöblerna och in med nytt. Det blir jätte fint.

Mår bra för övrigt, tog sista antibiotika tabletten nu ikväll. Hoppas att jag får hålla mig frisk nu.

Är lång ledig denna helg för att vi ska åka och hälsa på min mormor i Sveg. Härligt att ha en liten mini semester nu när man är helt färdig.

Har inte heller hunnit läsa andras bloggar nu på ett tag så jag har lite att ta igen känner jag. Jag hoppas att det blir lugnare och inte så mycket jobb på hemmafronten nästa vecka så att jag kan ta igen allt.

Kram på er.

1 kommentar: