torsdag 18 augusti 2011

Hemma

Fick komma hem igår eftermiddag. Skönt att vara hemma igen, så nu får vi hoppas att bakterierna eller vad det nu var håller sig borta.
Blev sjukskriven veckan ut för att vila upp mig.

När jag skulle åka från sjukhuset kom sköterskan och sa att jag fått en tid klockan tre för bentäthets kontroll , skulle göra den 6 sept men då hade de tydligen inte tid. Så det var bara att stanna en timme till på sjukan. Det var skönt att ändå få göra undersökningen när jag ändå var där, har ju en bit att åka.

Fick kallelsen till magnetkameran idag som jag ska göra 15 sept. Så då får vi se om det är något som spökar i levern som orsakar att jag blir dålig.
Ska lämna prover på måndag för att se så inte sänkan går upp igen nu när jag gått över till tabletter.

Mår bra nu, lite trött är jag så det är skönt att jag får vara hemma veckan ut. Vara hemma med familjen är helt underbart,längtar inte tillbaka till sjukhuset.

Kram
T

2 kommentarer:

  1. Skönt att höra att du är hemma igen , ha det bra mvh Delicia

    SvaraRadera
  2. Skönt att du fått komma hem! Hoppas din prover är bra på måndag så du slipper åka tillbaka och att magnetkameran kan ge några svar. Hemma hos familjen sover man ändå bättre och får mer vila trots att man lätt gör mer än vilar. Kramar

    SvaraRadera