onsdag 24 augusti 2011

Helt slut

Har nu jobbat i 2 dagar och känner mig helt slut. Trött som bara den är jag, men det är bara att bita ihop. Det är ju bara 2 dagar kvar på veckan. Jag tror att antibiotikan gör mig lite tröttare än vanligt. Sen har det dragit igång på jobbet nu efter semestrarna så det är mycket att göra. Det var ju ett tag sedan jag jobbade heltid.

Idag var jag på återbesök för mitt lilla hjärta och det gick bara bra. Jag har visserligen massa dubbelslag som kommer och går men de är helt ofarliga. så det är bara att leva med dessa.

Har börjat dansa Sumba hemma på kvällarna och det är rikigt kul och ansträngande, är sjöblöt efteråt. sen kommer jag att ta upp Line-dancen igen v36. Har inte dansat på ett år nu, ska bli kul. Min kondition är inte som den var innan transplantationen ännu, den var ej bra innan heller. Men nu jäklar ska den bli bättre och kilona ska ramla av mig hoppas jag.
Man gick ju ner massa efter op men nu har den smyggit sig tillbaka så det är bara till att kämpa på.
Så jag hoppas jag blir lite piggare snart så jag orkar kämpa på.

Jag tror bestämt att hösten har kommit till Stockholm, det regnar näst intill varje dag och det är högst 20 grader ute.

1 kommentar:

  1. Vila upp dig ordentligt nu i helgen! Kul att du tar upp dansen igen, skönt att komma igång!

    Kram Malin

    SvaraRadera