måndag 25 oktober 2010

Måndag igen

Har varit och lämnat blodprover som vanligt. Satt i köer först på E18 och sedan på E4, så det tog mig 1,5 timmar att komma fram. Det brukar ta runt 40 min. När jag väl var framme så var det iallfall inga köer på provtagningen så det var ju skönt att slippa köa där. Iadg blev det många rör blod som togs, hela 9 st. Det brukar vara 4. Jag visste att de skulle ta lite mer prover men inte så mycket mer. Hungrig som bara den var jag efteråt eftersom jag var tvungen att vara fastande när jag lämnade proverna. Så idag fick det bli frukost a´la Pressbyrån. Kaffe latte, ostfralla, apelsinjuice och DN för 44:-, helt ok.

Efter intaget av frukosten åkte jag en sväng till Kista och klippte mig samt köpte lite kläder till dottern som just nu växer ut allt hon har. Så det blir till att förnya garderoben lite i taget. Skulle vilja förnya min egen oxå, fast jag växer ju inte ur mina kläder så dottern får gå före.
Är helt slut nu efter att ha gått i 4 affärer. Sjukt att man inte orkar mer.
Ska lägga mig i soffan framför brasan och sova en stund så att jag orkar med kvällen med familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar