onsdag 20 oktober 2010

Träning

Igår satte jag mig på motionscykeln och trampade i 15 minuter. Tog det i lugnt tempo. Ville inte köra på för mycket eftersom det är första gången sen transplantationen. Det gick bättre än vad jag trodde det skulle. Så idag blir det cykeln igen. Men det blir nog fortfarande i lugnt tempo men kanske lite längre tid istället.

Jag skulle börja ta promenader denna veckan men vädret har inte varit det bästa. Det har regnat och regnat hela tiden så det fick bli cykeln inne istället. Huvudsaken är att jag börjar röra på mig.

Min kära mage som jag trodde hade blivit bättre satte igång igår. Är verkligen less på den nu + att äta antibiotika. Jag fick en lugn helg och en dag iallafall innan det började igen, man får vara glad för det lilla.

Imorgon är det dax för läk. besök igen, hoppas att proverna blivit bättre då och att jag kanske slipper antibiotikan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar