söndag 17 oktober 2010

Magen bättre

Nu har magen blivit så mycket bättre, Så skönt att slippa springa 10-20 gånger om dagen. Så nu kan man börja ta promenader på dagarna och inte bara vara inne.

Idag har jag fixat dosetten, fyllt på med alla piller som skall tas under nästa vecka. Det har minskat rätt mycket med antal tabletter, tidigare åt jag 34 st (med flytande medicin) och nu är det 17,5 st (med flytande) Nästan hälften av det jag åt tidigare.

Jag hoppas att kortison dosen ska minska mer så att mitt ansikte kan börja se mer normalt ut. Är så fruktansvärt svullen i ansiktet och halsen, det är knappt man känner igen sig själv i spegeln. Gillar inte detta ansikte jag ser där. Men man får stå ut ett ag till, det går ju över (hoppas jag).

1 kommentar:

  1. Ja, uscha. Jag hatar mitt ansikte! Efter 6 månader ser jag fortfarande ut som en hamster. Jobbigt!! Hoppas det går ner snabbare för dig!

    SvaraRadera