torsdag 29 juli 2010

Mår så dåligt idag

Idag är det inte min dag, har sån j*vla huvudvärk. Har så gott som provat allt men inget hjäper. Jag tror att det kommer från nacken eller ryggen.
Alvedon kan slänga sig i väggen för det hjälper inte alls, sen provade jag att ta en starkare tablett som jag fått mot smärtorna i levern, men hjälpte den? Minimalt.
Jag har värmt en vetepåse i micron och lagt på rygg och nacke men ingen skillnad. Mår illa så att man nästan kräks. Ställde mig och körde lite wii fit plus för att få igång musklerna så att det skulle släppa. Körde boxning som bara den (30 min), blev så fruktansvärt svettig av det. Det kändes rätt bra undertiden jag boxades men nu efter är det som innan. Jag kan ju inte stå och boxas hela dagen.
Gubben min masserade en liten stund och det kändes lite bättre så nu sitter jag i soffan med en värmd vetepåse och datorn i knät och har så ont i huvudet. Tog en till alvedon för en kvart sedan och hoppas på att det ska släppa denna gång.

2 kommentarer:

  1. Hej! Tråkigt med huvudvärk. Prova att smörja med aloevera heat lotion eller tigerbalsam eller annat liniment, det brukar hjälpa mig när det kommer från nacken.. Tänkte höra med dig om du tycker wii fit är bra och om det fungerar? Försöker hitta nån rolig träning=) Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Vi har redan wii, men funderade på att köpa en bräda=) Just nu spelar vi mest mario, lite barndomsminnen där=) Boxningen på sport är grymt jobbig, tyvärr har hunden ätit upp det spelet, haha=)

    SvaraRadera