måndag 5 juli 2010

Det var ett tag sedan.

Som sagt, det var ett tag sedan jag skrev och det finns förklaringar varför.

I helgen har jag njutit av det finna vädret och badat i poolen med barnen. Vilket härligt väder vi har fått.

Har varit utan internet pga att vi har renoverat vårt sovrum och där står vår router. Så den fick vi dra ut när det var dax att måla väggarna men nu så är rummet äntligen klart. Blev klara för en timme sedan med allt inkl. städningen. Det har tagit sin lilla tid men det har det varit värt. Det blev jättefint. Min man är den som har kämpat med rummet fast han har varit jätteförkyld. Han är jättehändig och duktig på att fixa. Tack älskling.
Så inatt får vi äntligen sova i vårt sovrum igen. Det var nästan 4 veckor sen. Under tiden har vi sovit i vardagsrummet på våra madrasser på golvet inte så kul.
Men nu är det klart. Ska titta på lite nya byråer till sovrummet i veckan. Hoppas man hittar några som passar.
Det är kul att köpa nya möbler. Älskar MALM serien på IKEA.

Idag ringde jag till koordinatorn och talade om att jag äntligen blivit av med min förkylning. Sjukt vad lång tid det tar att bli av med den när det är varmt.
Nu får vi hoppas att man håller sig frisk.

Ska gå och sova i "nya" sovrummet nu.

Just det, höll på att glömma en sak:
Idag har jag varit på listan 5 veckor.

Det är lite kul för mig att skriva hur lång tid det gått, kanske tjatigt för er men ni får stå ut.

God natt allihopa.
Kram
T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar