söndag 20 mars 2011

Mindre än 2 timmar kvar

på ekg mätningen. och det ska bli så skönt att bli av med alla sladdar och den lilla väskan som jag har haft på mig i snart 2 dygn.
Har inte fått duscha på 2 dygn heller så det första jag ska göra när den åkt av är just det.
Har haft så svårt att sova med alla sladar och väskan så det ska bli så skönt att sova inatt.

Tror ni att hjärtat har klappat på nu då under mättnings tiden?
Glöm det, det är som vanligt. Självklart är det så, varför ska det klappa på när man mätter.

Det har faktiskt varit rätt lugnt hela denna veckan och det är skönt. Det är som om det skulle ha upphört. Har haft den känslan förrut oxå när det varit lugnt i nästan en vecka och då har dem längre klappningarna kommit istället. Dem jag inte fått stopp på själv utan fått ringa 112. Men nu har jag och min man fått lite mer tips efter förra gången så nu ska vi nog få ordning på klappningarna om det skulle bli en lång sådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar