måndag 7 mars 2011

Kräksjuka i familjen

Då var det dax för kräksjuka eller rättare sagt maginfluensa. Det är gubben min som är dålig just nu :(, hoppas att man klarar sig. Brukar göra det, tror inte jag varit magsjuk någon gång så att man kräks och är dålig i magen. Dålig i kistan har man varit men inte kräksjuk.

Ska man låta gubben sova någon annan stans eller om jag gör det för att minimera risken att man skulle kunna bli smittat. Vill inte in på sjukan, har varit där tillräckligt.

Trött som vanligt är jag efter jobbet. Man håller skenet uppe hela dagen och när man kommer hem så kommer det över så at tman nästan säckar ihop.
Skulle behöva ta en promenad men jag orkar bara inte.
Varanan dag måste det bli av. Så imorgon då.

Kram
T

2 kommentarer:

  1. Jag håller mig långt borta om ngn i familjen är sjuk, sova i olika rum, använda olika toaletter och den sjuke är bannlyst från köket. Tvätta, tvätta, tvätta och sprita med hand- och ytsprit. Hoppas att du slipper det! Kram

    SvaraRadera
  2. Krya på er håller med den andra tvätta , sprita och klorin finns en ny klorin spray den är kanonbra. Sköt om er

    SvaraRadera