fredag 18 mars 2011

Åtgärd

I torsdags fick jag kallelse från Huddinge för att bli undersökt samt behandlinga av mina klappningar, så skönt att det händer saker nu. Det ska bli så skönt att slippa klappningarna om nu de går att fixa. Men det gör det säkert.
Var tvungen att ringa till dem och fråga hur länge man blir kvar eftersom jag om mi nman ska på Globen 2 dagar efter. Men de sa att jag troligen kommer hem samma dag och det skulle inte alls vara några prolblem att komma iväg till Globen.
Skönt det när man lagt ut 1400 på biljetter.
Vi ska gå och se Jeff Dunham, så jäkla kul. Var och såg honom förra gången han var i Sverige, tror det var för 2 år sedan. Det ska bli kul iallafall.
Skönt att få göra något själva oxå. Barnen kommer sova hos svärföräldrarna, så vi är helt barnfria när vi kommer hem. LYX.
Ska snart åka till sjukan och få ekg uppkopplat som jag ska bära i 48 h. Sen är det jobbet som gäller. Kul att jobba.
Kram
T

1 kommentar:

  1. Oj så skönt! Jag äter 15 piller än kom jag fram till.. Känns mkt men jag hoppas att det minskar lite på återbesöket i Huddinge!=)
    Ha det så trevligt och roligt i globen!=) (om det inte redan varit? Fattade aldrig vilken dag det var...) Kramar

    SvaraRadera