onsdag 10 november 2010

Helt slut

Denna veckan har jag varit helt slut i både kropp och knopp. Har inte orkat göra någonting.
Idag har jag sovit hela förmiddagen och eftermiddagen har jag bara latat mig framför tv:n.
Hämtade barnen vid 16 tiden och efter det har jag lyckats vika lite tvätt och fixat disken.
Sitter nu och väntar påp att min käraste ska komma hem med lite mat till oss. Orkade inte laga något idag så det fick bli Gyllende måsen (MC.
Barnen vet inet ännu men de blir nog glada över det.

Imorgon ska jag lämna prover men inget läkar besök. rätt skönt att slippa åka ända till Huddinge.
Får se om jag orkar åka till något köpcentrum efteråt, tveksamt. Speciellt när jag har varit lite mer orkeslös än vanligt.

Kram på er alla.

2 kommentarer:

  1. Unna Dig att vara trött och slut,Tänk på vad Du gått igenom och klarat det, helt fantastiskt. Krafterna kommer. Fortsatt Lycka till. Kram Elisabeth.

    SvaraRadera
  2. Hejsan läste lite på din blogg min man väntar på en lever och en vänster lunga är nu Prio 1 i sverige och Prio 2 i Norden och har varit på listan i 19 dagar =( jobbigt att vänta .Jätte fin blogg <3 sköt om dig mvh Delicia

    SvaraRadera