lördag 27 november 2010

1 vecka.

Vad mycket snö vi har fått denna vecka och det är helt underbart. Det snöar ute nu oxå. Hoppas verkligen att snön får ligga kvar nu över julen.
Idag ska vi advent pynta här hemma och kanske baka lussekatter om vi hinner annars får vi ta det imorgon.

Har nu jobbat 50% i en vecka och det har funkat rätt så bra. Kul att komma tillbaks, träffa folk, göra något framför allt se att man klarar av det. Har varit väldigt trött av mig under veckan, har sovit lite när jag kommit hem från jobbet för att orka med familje livet när dem kommer hem efter jobb,skola och dagis.

Var på läkarbesök i torsdags och där fick jag svar på undersökningarna jag jag gjorde förra veckan. Min nya lever är fullt fungerande, det ser jätte bra ut samt att bakterierna som jag haft ett tag i levern är så gott som borta. Är så glad att det snart är över med bakterierna. Så nu har man miskat antibiotikan till 1 tablett som jag ska ta i 10 dagar och sedan slipper jag antibiotikan som jag nästan fått i 3 månader. Ska bli skönt att slippa.

Jag önskar er alla en trevig helg.
Kram
T

1 kommentar:

  1. Grattis till att äntligen bakterierna är borta och att levern fungerar som den ska! Härligt att höra dig så positiv. Hoppas nu att tröttheten ger med sig och att du får minska tabletterna ännu mer.
    Härligt att du gillar snö! Det gör jag också, trots att det blir lite besvärligt. Men det blir ju ljust och man får lite omväxling utomhus. I morn ska jag försöka komma ut och åka skidor om jag hinner.

    SvaraRadera