fredag 12 november 2010

Äntligen fredag!

Skönt att det äntligen är helg så man kan vara med familjen lite mer. Det är ensamt att bara vara hemma och jag börjar tröttna på det nu, men samtidigt är jag helt slut i kroppen för att orka göra så mycket saker.
Igår tänkte jag att jag skulle orka gå i några affärer efter jag lämnat prover men det gjorde jag inte. Jag åkte hem och la mig i soffan och sov några timmar.
Idag har jag lyckats hålla mig vaken genom att sticka en mössa åt dottern och just nu när jag skriver håller jag på att fixa middagsmaten. Idag blir det Portergryta.
Det är ju så fruktansvärt gott. Man kan äta hur mycket som helst av det.
Det är skönt att ha den klar så är det bara att koka potatisen och fixa grönsakerna när familjen kommer hem.
Ikväll är det Idol som gäller, vet inte riktigt vem jag håller på ännu men det lutar nog mest åt Olle eller Jay. De är duktiga allihop.

Trevlig helg på er
Kram
T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar