lördag 6 november 2010

Denna vecka

Denna veckan har det varit höstlov för barnen, så de dagarna jag inte haft något inplanerat så har barnen fått vara "lediga". Så det blev bara tisdag och onsdag hemma för barnen.
I torsdags var jag på läk. besök och det gick bra som vanligt. Slipper åka på läkar besöket nästa vecka då jag legat så stabilt i mina prover. Så nästa läkarbesök blir på 3- mån kontrollen.
Fick veta att man undersökt min gamla lever och att man då inte hittat några cellförändringar i den men man såg att jag hade ytterliggare en leversjukdom, AIH. Skönt att det inte var något annat i den. Men nu slipper jag dessa sjukdomar när jag har min nya lever.

Dagen innan 3-mån kontrollen skall jag in och göra en ny CT röntgen för att kolla bakterierna i levern. Hoppas att de fortsatt minska.

Var iväg till tandis igår för att jag misstänkte ett hål, men det var inget som tur var. Gjorde undersökning då oxå och tänderna såg fina ut.

Idag har jag gått lite i skogen med barnen och då menar jag lite. Det är i skogen bakom huset som vi gick i. Blev rätt så slut efter det. Jobbigt att gå på ojämn mark + att det var halt.

Ska nu fortsätta sticka på handledsvärmarna som håller på med.
Kram
T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar