söndag 30 maj 2010

Mors dag.

Idag är det som sagt Mors dag och den har vi firat och ska fortsätta fira nu i kväll.
Hela familjen åkte iväg till ett köpcentrum och när vi väl var där så tog min man barnen och skulle köpa "gräsklippar delar" medens jag gick till klädbutikerna och försökte hitta något snyggt.
Hittade en fin tunn kofta att ha på kvällarna under sommaren.
Sen kom barnen och min man och frågade om jag ville ha resevdelarna nu, för påsen som det låg i avslöjade vad det var. Jag fick påsen som det stod TISSOT på. Blev jätte glad. Öppnade presenten i bilen och provade klockan. En jättefin Tissot klocka.
Tack älskling och barnen.

Snart ska vi på middag hos svärföräldrarna. Till svärmor har vi köpt en vinranka, hon älskar vin så det kan vara kul att odla egna druvor.
Hoppas hon blir glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar