tisdag 5 april 2011

Prografdosen

Var och lämnade prover igår och det gick bra som vanligt. Hade lite känningar av mitt lilla hjärta som slog oregelbundet som det nu har börjat göra lite till och från.
Jo, sen idag hade jag glömt mobilen i bilen och självklart har man då ringt från transplantationsavd. De hade pratat in på mobil svar att jag skulle sänka min prografdos till 1+1, men jag tar 0,5+0,5 just nu. Försökte få tag i dem men de hade gått för dagen, så det får bli imorgon bitti.
Kanske jag får sänka ändå, har haft ont i huvudet den senaste veckan och det brukar ju vara ett tecken på att det är för hög cons.

Gubben min åkte till Göteborg imorse och kommer hem på torsdag kväll så jag hoppas att allt ska flyta på bra här hemma och att hjärtat tar det lugnt.
Trött som vanligt är jag och hoppas på att det ska bli bättre när man fixat hjärtat nästa torsdag. Om det nu är det som orsakar tröttheten jag har nu.
Kram.

1 kommentar:

  1. Men jösses vad du är takrolimuskänslig! Du kanske snart inte behöver äta ngn alls! ;-)
    Jag önskar så att du blir av med dina problem med hjärtat, inte roligt att det strular hela tiden! Tänker på dig!

    Kram!!!

    SvaraRadera