torsdag 7 april 2011

Jobbig onsdag

Igår var ingen bra dag alls. Jag jobbade som vanligt men fick klappningar 3 gånger på jobbet. Två som höll på i någon minut och en som höll på i fem min. Min svärfar hämtade mig på jobbet när jag slutade så att jag skulle slippa köra. Han hjälpte mig att hämta barnen på dagis och fritids oxå. Sen på kvällen vid halv sju fick jag klappning igen. Ringde svärföräldrarna som bor granne med oss och svärfar kom upp till mig. Denna gången höll det i sig, jag provade alla sätt att försöka få hjärtat att slå normalt igen men inget hjälpte. Efter 20 min ringde jag min man och han tyckte vi skulle ringa 112 men jag sa att jag provar att gå ut och kyla ner mig först och hjälper inte det så ringer jag. Satte mig på farstukvisten och började frysa rätt fort , skakade i kroppen. Tog några djupa andetag och sedan slog hjärtat normalt igen. Skönt att det gick över av sig själv.
Tur att svärföräldrarna bor så nära nu när min man är bortrest. Inte så kul att vara själv med barnen när det händer.
Snart är min älskling hemma igen och då ska jag krama och pussa honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar