söndag 13 november 2011

Mini semester.

Idag åker jag och min man på mini semester tillsammans. Vi hade tänkt att göra det i somras när vi firade 10 år som gifta men jag låg ju på sjukhus då. Sen har det inte blivit av och vi har inte vågat boka något eftersom det varit sjukhus fram och tillbaka.
Vi har ju hittat ett mönster i när jag blir dålig så nu ar vi säkra på att jag inte ska bli dålig just nu. Det har varit så att efter varje avslutad kur av antibiotika så hinner det gå 3,5 veckor och sedan är det dax igen och nu har det gått en vecka och några dagar så då åker vi.
Vi ska inte göra något speciellt. Vi ska åka med Birka på kryssning och bara ta det lugnt och äta gott.
Jag hade en kryssning via live it , lyxkryssning med mat och större hytt.
Skönt att komma iväg bara vi två efter allt som hänt under detta halvåret.
Kram
T

2 kommentarer: