måndag 21 november 2011

Läkarbesök

Köer var det på vägen dit och tillbaka. Fast det var nog inte det som var intressant idag.
Mina prover hade blivit bättre, så skönt. Fast nu hade jag högt blodtryck så jag fick tabletter mot det. Har kollat blodtrycket hemma nu i kväll och då är det ok. Det är väl bara att äta tabletterna hoppas att man inte får för lågt bara.
Blev sjukskriven 25% i 2 veckor för att se om jag mår bättre och inte är så trött. Jag hoppas att det hjälper.

Har tre vildar här hemma just nu, de lyssnar inte och de är så högljudda av sig. Det är dottern, sonen och sonens kompis. Det är bara att stå ut en liten stund till.

Kram
T

2 kommentarer:

  1. Hejsan

    Sambon hälsar så gott tillbaka till dej. Jag misstänkte att ni låg där samtidigt, när jag läste att du hade hört någon som fört väsen på natten, jag tror att det var han som skrek. Sambon hade haft det mycket jobbigt med alla mediciner och hallucinatiioner.
    Han mår bra, vi hade en oförglömlig resa till Malaysia, var borta i fem veckor.
    Ja, jag är oxå så orolig för Kicki, jag har gjort mej vän med henne på FB även där inget svar, bara för att se om allt är okej, hon har inte ens godkänt vänförfrågan.
    Jag hoppas verkligen att hon mår bra, att hon kanske bara känner sej deppig eller att hon har bloggtorka. Men det känns väldigt olustigt, måste jag säga

    Kraaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att höra att proverna var bättre men inte kul att få högt blodtryck. Hoppas verkligen du kan få det bra nu. Många kramar

    SvaraRadera