söndag 27 november 2011

Förkyld

Har gått och blivit förkyld och hostig. Inte så jobbigt än så länge. Det är hostan som stör mest, jobbigt när det kliar i halsen.
Imorgon är det jobb igen men innan ska jag lämna barnen som vanligt på fritids och sedan ska bilen in på verkstaden. Ska lämna in den för lack + fixa rosten under. Man upptäckte rost vid bromsljusrampen när den var inne på service. Så nu fixar dem det på garantin. Tur att man har lång garanti tid på bilen. Nackdelen är att jag blir utan bilen i en vecka.
Så min man får lifta med min mammas man och jag tar hans bil. Jobbigt när man bor på landet och det inte finns mycket till lokaltrafik. Men nu löste det sig.
Ha en trevlig kväll.
T

2 kommentarer:

  1. Krya på dig och kurera med te och något smarrigt till!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Krya på dig och vilken tur att ni hade lång garanti på bilen ingen billigt att ha bilen på verkstan stor Skåne kram Delicia

    SvaraRadera