fredag 23 september 2011

Äntligen helg

Har jobbat 2 dagar denna veckan och bara längtat till att få vara hemma igen. Kände mig bättre i onsdags så jag åkte till jobbet i torsdags. Har hostat och haft mig under nätterna och dagarna. Nu ikväll har det blivit värre igen, jag är så förkyld och det rinner konstant i näsan. Hostan den är kvar oxå. Blir jag inte bättre under helgen får jag nog ta och ringa transplantations avd. Det är min första förkylning sedan transplantationen så jag vet inte om det kan vara extra långdraget, har gått 2 veckor nu i helgen. Gubben vacknar av mig på nätterna eftersom jag hostar så.. Skönt att det är helg nu så att man kan vila. Kram T

2 kommentarer:

  1. Krya på dig fina T hoppas på en toppen helg trotts förkyldning <3

    SvaraRadera
  2. Hoppas du blir bättre, jag har själv bara haft en förkylning men den var långdragen, men slapp antibiotika och höjd kortisondos. Men kolla om du fortsätter hosta för man kan få antibiotika för att förebygga lunginflammation om de tror att det behövs. Stor kram, hoppas att allt går åt rätt håll nu för dig, håller tummarna

    SvaraRadera