måndag 19 september 2011

AWARD



Tack så jätte mycket "En kamp om att andas" för den fina awarden.


Jag fick den med motiveringen: En lever transplanterad två barns mamma med upp och nedgångar blir glad varje gång jag ser att hon

uppdaterar bloggen.




Med awarden följer vissa uppgifter.

Jag ska länka till den som givit mig den fina awarden, svara på fen frågor och sedan ge awarden vidare till 5 stycken med mindre än 100 följare.



1. Varför började du blogga?

När jag skulle utredas för transplantation började jag blogga fast bara för min egen skull i början. Få skriva av mig mina känslor un der utredningen och sedan har det fortsatt.



2. Vilka bloggar följer du?

Inte så många, men de har genomgått samma sak som mig eller är närstående.


3. Favoritfärg(er)

Svart har det alltid vait men rosa gillar jag också, börjar ta till mig fler färger.

4. Favoritfilm?

Finns många bra, men en film som jag kan ligga och bara stor gråta till är P.S I love you.


5. Vilket land/länder drömer du om att besöka & varför?

USA skulle jag vilja åka till, bara för att fått vara där. Mexico vill jag absolut åka tillbaka till och ska göra det när barnen blivit äldre. Annars finns det många länder som man skulle vilja åka till.


Jag vill ge denna awarden vidare till:


(ni har säkert redan fått den)



En underbar vän som jag aldrig har träffat. Hon stöttar mig i vått och torrt. är så fruktansvärt glad att jag har henne i mitt liv. Tack.




En stark ung kvinna som klarat sig igenom en hel del.


En ung mamma som visste att det inte var dax att lämna livet utan kämpade sig tillbaka. Hon är en av anledningarna till att jag började blogga.



Har följt henne och hennes mans kamp om livet, många tårar har rullat från min kind. Tack för att vi fått/får följa din familjs väg. Du är otroligt stark.




Det blev bara fyra men det går säkert bra det oxå.




Kram!!










1 kommentar: