tisdag 11 januari 2011

Levervärderna upp igen.

Var och lämnade prover igår och träffade läkare idag. Mina levervärden har gått upp igen och går dem inte ner så blir det nog biopsi inom en snar framtid. Tycker inte om biopsi men det för för min skull, så de vet vad som händer i levern. Men just nu verkar man inte speciellt oroliga att det ska vara en avstötning på g. Proverna hade gått upp lite.
Det verkar inte riktigt som om cellcept hjälper så som man hoppades eftersom proverna går upp fast man satt in dem.

Ska lämna nya prover på torsdag.
Ha det bra.
Kram
T

1 kommentar:

  1. Biopsi är inte kul, men det visar ju om det är något som de inte kan se via ul eller prover, min kroniska avstötning jag hade början på kunde de stoppa pga en tidig biopsi och ökad cellcept dos. Syntes inte på levervärdena. Har efter det gjort en biopsi som visar att levern mår bra, men nu har mina värden svängt igen så kanske måste även jag göra en under våren, men det är ju bara en säkerhet för patienten. Hoppas att dina värden snart är bra!

    SvaraRadera