söndag 23 januari 2011

75%

Började jobba 75% i måndags och det har väl funkat rätta bra ändå. Trött på kvällen som bara den. I måndags somnade jag 20:30, var helt slut. Men jag har börjat vakna på nätterna under veckan, jag somnar vaknar somnar om och vaknar . Håller på så hela natten. Kanske är medicinerna som gör detta mot mig. Ska kolla med läk på tisdag.
Har fått en underbar tid då, kl 16. Så det blir till att köra hem mitt i rusningstrafiken, inte kul. Kommer ta nästan 2 timmar hem, det gjorde det senast.

Har annars tagit det lugnt i helgen då jag känner mig inte helt ok.

Fick sänka prograf dosen i veckan med 0,5 mg så en tab mindre om dagen.
Provade på att dansa line-dance i torsdags. Har ju gjort uppehåll efter transplantationen men i torsdags när det började igen för terminen gick jag dit.
Det var jättekul och jättejobbigt. Blev helt slut men igen träningsvärk dagen efter så det är ju ändå ett gått tecken att man börjar komma tillbaka. Får se om jag orkar fortsätta, jag vill så gärna.

Kram
T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar