onsdag 30 maj 2012

Jag lever.

Ville bara tala om att allt är ok med mig. Har varit frisk nu riktigt länge förutom förkylning då.
Jag och levern mår bara bra. Vi fungerar bra ihop just nu.
Har inte haft tid till att skriva i bloggen. Har så fruktansvärt myckte på jobbet och man jobbar och kämpar för att komma ikapp.  Ska jobba över på lördag för att hoppas på att det blir bättre nästa vecka.

Jag cyklade faktiskt till jobbet och hem i fredags. Det var 2 år sedan jag gjorde det och jag lovar att det var jobbigt. Har inte samma kondis eller benstyrka. Men förhoppningsvis så kommer det tillbaka.

De senaste 2 veckorna har det varit kanon väder men i morse vände det. Kallt och mulet. Bara 4 grader ute. Nu är det lite varmare men dock ändast 14 grader. Hoppas sommaren kommer tillbaka.

1 kommentar: